Page 1 of 1
Galatasaray Store
Posted: Thu Sep 18, 2008 2:49 am
by Omer K. KOCAOGLU
Sayfalari dolastim.Herhangi bir baslik bulamadim.
Online bayagi alisveris yaparim.Yurt disindakiler icin, hele hele benim gibi her sene Turkiye'ye gidemeyenler icin, cok guzel bir firsat.Hem formalari ve diger urunleri yakindan takip edebilmek icin, hemde kulubumuze katki yapmak yonunden en kolay yol.
Daha evvel saniyorum hepsiburada.com ile calisiyordu kulubumuz.Soyledigim gibi epeyce alisveris yapiyor(dum).hepsiburada.com her gecen gun zorlastirdigi icin uzunca bir sure ara verdim siparislere.Kredi kartinin aylik dokumanlarini faxlamak gerekiyordu son zamanlarda.Hadi ounda yapmayi denemistim.Ancak ne fax gonderebiliyordum.Nede herhangi biriyle irtibata gecebiliyordum.Az-buz degil verdigim siparisler genelde 400-450 dolar civarinda.Sonra bu cikarilan zorluklar yuzunden biraktim siparis vermeyi.Bir kac kerede sporx.com adli siteyi kullandim.Onlardan siparis vermek daha kolaydi.Ama onlarda da cesit cok azdi.Hala devam ediyor mu bilmiyorum bile.
Simdilerde bu is hepsiburada.com'dan cikti herhalde bu.Sitemiz yenilendikten sonra (galatasaray.org) eski tecrubelerimi dusunerek "Herhalde hala aynidir" diyerek hic girmemistim online storea.
Fakat hersey degismis.Siparis vermek cok kolay.Odeme yapmak cok kolay.
Bir tek zoruma giden 150 dolar kargo parasi.Insanin "yuh" diyesi geliyor.Ama herhalde kulubun bunun icin yapabilecek fazla bir seyi yok.Beyaz forma haric (maalesef hic begenmedim) diger uc formayi ve diger bir kac tshirt falan 280 dolar civarinda siparis.Buna 150 dolar kargo.Neyse artik gulu seven dikenine katlanir.
Sonucta eski zorluklar gittigi icin online store cok guzel olmus.Tavsiye ederim.
Re: Galatasaray Store
Posted: Thu Sep 18, 2008 3:56 am
by Cengiz Akgun
Omer K. KOCAOGLU wrote:Bir tek zoruma giden 150 dolar kargo parasi.Insanin "yuh" diyesi geliyor.Ama herhalde kulubun bunun icin yapabilecek fazla bir seyi yok.Beyaz forma haric (maalesef hic begenmedim) diger uc formayi ve diger bir kac tshirt falan 280 dolar civarinda siparis.Buna 150 dolar kargo.Neyse artik gulu seven dikenine katlanir.
.
Malsef Turkiye ile ABD arasinda surface dedikleri gemi ile posta gecen sene kalkti. Cok ucuza yolladigim seyler icin cok para almaya kalktilar. Mesela uc yasindaki bir kiz ile 6 yasindaki bir erkek cocuk icin 1.5 kg yakin ceken iki mont almistim. Toplam verdigim para 90 dolarken 35 dolar hava yolu ile gidecegi icin para istedi postahane. Mecburen verdim ama artik yollmayacgimi soyledim. Yine de 8 gunde filan gitti. Kargo cok daha pahali. En ucuzu DHL idi o zaman baktigimda 100 dolara kadar para istiyorlardi.
Yani GS store kazik atmiyor malaesef kargo fiyati bu hale geldi. Yakinda bavul ile Turkiyece esya tasimayi birisi akil eder ve Turkiye seyahati bedavaya gelir.
Re: Galatasaray Store
Posted: Thu Sep 18, 2008 4:57 am
by Ozgur A. Boztepe
Cengiz Akgun wrote:Omer K. KOCAOGLU wrote:Bir tek zoruma giden 150 dolar kargo parasi.Insanin "yuh" diyesi geliyor.Ama herhalde kulubun bunun icin yapabilecek fazla bir seyi yok.Beyaz forma haric (maalesef hic begenmedim) diger uc formayi ve diger bir kac tshirt falan 280 dolar civarinda siparis.Buna 150 dolar kargo.Neyse artik gulu seven dikenine katlanir.
.
Malsef Turkiye ile ABD arasinda surface dedikleri gemi ile posta gecen sene kalkti. Cok ucuza yolladigim seyler icin cok para almaya kalktilar. Mesela uc yasindaki bir kiz ile 6 yasindaki bir erkek cocuk icin 1.5 kg yakin ceken iki mont almistim. Toplam verdigim para 90 dolarken 35 dolar hava yolu ile gidecegi icin para istedi postahane. Mecburen verdim ama artik yollmayacgimi soyledim. Yine de 8 gunde filan gitti. Kargo cok daha pahali. En ucuzu DHL idi o zaman baktigimda 100 dolara kadar para istiyorlardi.
Yani GS store kazik atmiyor malaesef kargo fiyati bu hale geldi. Yakinda bavul ile Turkiyece esya tasimayi birisi akil eder ve Turkiye seyahati bedavaya gelir.
Simdi soyliyceklerimi Turkiyede yasiyan arkadaslar Ukalalik olarak alabilirler. Lutfen almasinlar, ulkeler arasindaki isletme modeli farklarini tartisicagim.
Secveseyret.com, digiturk , gs store gibi yurt disina hizmet yapan siretler, hangi oyunu oynadiklarinin farkinda degiller.
Istedigin kadar Serverlerin ve sirketin Turkiye'de olsun, eger amerikaya servis yapiyorsan, bazik kistaslara uymak zorundasin.
Benim 4 senedir kendime ait bir IT/Yazilim sirketim var. Ve adimin ozgur oldugu gibi biliyorumki, secveseyret 50000 abonelik satarken bunlarin ayncak 10000 ine ayni anda yayin yapabilicek kapasitede bilgisayar sistemleri var. Gunluk zamanda bu bir problem yaratmiyor cunku bir kac 1000 kisi anca izliyor yayini. Ama onemli maclarda site cokuyor. Benim bu isin boyle yurumiycegini bildigim kadar o sirketlerin sahipleride biliyor ama daha fazla kar icin bunu yapiyor. Bunu Turkiyede yapabilirsin belki ama amerikaya servis verirken bunu yapamazsin. Olayin ethik degerli bir tarafa diger tarafta ise kredi karti sistemindeki farkliliklar var.
Turkiyede bir odeme yaptinmi, onu geri alma sansin yok. Sen o harcamayi yapmasan bile once sorusturma aciyorlar ve aylar sonra kucuk bir sans parani geri alabiliyorsun.
Amerikada ise bir telefon acip " Ben memnun kalmadim, bana tahut edilen is yapilmadi" demen yeterli. Para ayni saat icinde geri iade edilir hesabina.
Bu baglamda Galatasaray Store eger ABD ile is yapmak istiyorsa, diger avrupadan buraya mal gonderen butun diger sirketler gibi 20 bilemedin 30 dolarin ustunde tasima ucreti odetmemeli musterilerine. Yolu vardir bu islerin. Sonunda kaybeden onlar olur.
Posted: Sat Sep 20, 2008 6:20 pm
by Ismail Gezer
Store değil dergi
Geçenlerde dergiyle ilgili yazılar yazılmıştı. Asy.net'ten ilginç bir bilgi aktaralım:
Mehmet Senol Mesaj
Bunu yeni gördüm, geç cevap için özür.
Evet, yukardayız. Biz daha çok bayide satmak yerine aboneliği teşvik ediyoruz. Kulüp açısından çok daha fazla gelir getirici ve sportif başarıların yükselen-alçalan dalgalarına karşı dergiyi koruyor, önümüzü görebiliyoruz. Günün getirdiği tepkiselliklerin geçtiğimiz dönemde ilk sonucu, dergiyi almama sonucunu doğuruyordu... Abonelik sistemi de bir tek bizde var.
Bugüne kadar hep diğer 2 kulübün toplamından fazla sattık, hala öyleyiz.
Ağustos 08 ayı sonuçları şöyle:
Galatasaray
Kapak Fiyatı : 7 ytl
Bayi Satış: 8.731
Abone Sayısı: 15.300
Toplam Satış: 24.031
Fenerbahçe :
Kapak Fiyatı : 6 ytl
Bayi Satış: 8.650
Beşiktaş :
Kapak Fiyatı : 5 ytl
Bayi Satış: : 4,585
Posted: Wed Sep 24, 2008 10:32 pm
by Omer K. KOCAOGLU
8 gun oldu siparisten hala bir haber yok.
150 dolar kargo parasi odeyince normal olarak en gec 4-5 gun icinde insan elinde olacagini dusunuyor siparisinin.
Kis basinda Delta'nin promosyonu vardi.$299+tax around trip Turkiye'ye.Firsati kacirmayip gitmistim 3 haftaligina.
Simdi $150 kargoya verince haliyle beklentilerde yuksek oluyor herhalde.
Su New York'taki GS dernegi kuluple baglantiya gecip bazi urunleri en azindan formalari buradan satsa uc-bes bir sey kazanirlar.Kulupte kazanir.Ama ilgilenecek adam yok herhalde.
Posted: Thu Sep 25, 2008 7:17 pm
by Omer K. KOCAOGLU
Maalesef 400 kusur dolarlik siparisimi iade etmek zorunda kaldim.
Birde e-mail gonderdim GS Store yetkililerine.
Sayin Yetkili;
16.09.2008 tarihinde 22172 nolu siparisi online gonderdim.
Fakat ABD gumrugunden gelen tuhaf sorulara (urticinin firmanin adi veadresi , formalarin uretim maddesi vb.) cevap verenedim.Saniyorum bu sorulara cevap sizin sormululugunda olmasi gereken bilgiler.
DHL'in sizin calistiginiz acentasi bu konu ile ilgili size bir e-mail gondermis.Bir kopyasi bendede var.Fakat sizin "sorumlu" kisiler bu konuda DHL centasina gerekli bilgiyi ulastirmamislar.
Ben buradan DHL ile yaptigim gorusmelerde bu sorulara cevap veremedigim icin paketi bana gonderemiyorlar.
Bir cok kere (212) 274 3945 telefon numarasina arama yaptim.Karsima otomatik cevap sisteminden baska hic bir sey cikmadi.Oraya odedigim telefon paralarida cabasi isin.Cunku dakikalrca bekliyorsunuz operatore baglanabilmek icin.Fakat donup dolasip ayni mesaji duyuyorsunuz.Telefona ne cevap veren var.Nede baska bir sey.
Bu sebeplerden oturu siparisimi size geri gonderiyorum.Ayni zamanda kredi kartima kargo ucreti dahil butun odemenin en kisa zamanda iade edilmesini rica ediyorum.
Tesekkuler.
Omer K. Kocaoglu
Posted: Thu Sep 25, 2008 7:47 pm
by Alpay Dedeoglu
CIKARIN ARTIK SU TURUNCU FORMALARIN COCUKLAR ICIN OLANINI. KAC AY OLDU YAHU?
DEVLET KITLERI OZELLESTIRDI, STORE'LAR ARPALIK OLMAYA DEVAM EDIYOR. MAKSAT HAYBEYE ISTIHDAM, ESE DOSTA IS YARATMAK.
AYLARDIR BUNU BILE YAPAMAYAN ADAMLAR , GOLDMAN'DAN 150 MİLYON DOLAR BORCUN ALTINA GIRIYORLAR YA BUYUK RISK.
Posted: Thu Sep 25, 2008 8:31 pm
by Mehmet Gorgen
Omer K. KOCAOGLU wrote:Maalesef 400 kusur dolarlik siparisimi iade etmek zorunda kaldim.
Birde e-mail gonderdim GS Store yetkililerine.
Sayin Yetkili;
16.09.2008 tarihinde 22172 nolu siparisi online gonderdim.
Fakat ABD gumrugunden gelen tuhaf sorulara (urticinin firmanin adi veadresi , formalarin uretim maddesi vb.) cevap verenedim.Saniyorum bu sorulara cevap sizin sormululugunda olmasi gereken bilgiler.
DHL'in sizin calistiginiz acentasi bu konu ile ilgili size bir e-mail gondermis.Bir kopyasi bendede var.Fakat sizin "sorumlu" kisiler bu konuda DHL centasina gerekli bilgiyi ulastirmamislar.
Ben buradan DHL ile yaptigim gorusmelerde bu sorulara cevap veremedigim icin paketi bana gonderemiyorlar.
Bir cok kere (212) 274 3945 telefon numarasina arama yaptim.Karsima otomatik cevap sisteminden baska hic bir sey cikmadi.Oraya odedigim telefon paralarida cabasi isin.Cunku dakikalrca bekliyorsunuz operatore baglanabilmek icin.Fakat donup dolasip ayni mesaji duyuyorsunuz.Telefona ne cevap veren var.Nede baska bir sey.
Bu sebeplerden oturu siparisimi size geri gonderiyorum.Ayni zamanda kredi kartima kargo ucreti dahil butun odemenin en kisa zamanda iade edilmesini rica ediyorum.
Tesekkuler.
Omer K. Kocaoglu
Hem senin adına hem de kulüp adına üzüldüm. Halbuki İlk mesajında ne kadar umut doluydun.
Posted: Thu Sep 25, 2008 8:56 pm
by Cengiz Akgun
Omer K. KOCAOGLU wrote:Maalesef 400 kusur dolarlik siparisimi iade etmek zorunda kaldim.
Birde e-mail gonderdim GS Store yetkililerine.
Sayin Yetkili;
16.09.2008 tarihinde 22172 nolu siparisi online gonderdim.
Fakat ABD gumrugunden gelen tuhaf sorulara (urticinin firmanin adi veadresi , formalarin uretim maddesi vb.) cevap verenedim.Saniyorum bu sorulara cevap sizin sormululugunda olmasi gereken bilgiler.
DHL'in sizin calistiginiz acentasi bu konu ile ilgili size bir e-mail gondermis.Bir kopyasi bendede var.Fakat sizin "sorumlu" kisiler bu konuda DHL centasina gerekli bilgiyi ulastirmamislar.
Ben buradan DHL ile yaptigim gorusmelerde bu sorulara cevap veremedigim icin paketi bana gonderemiyorlar.
Bir cok kere (212) 274 3945 telefon numarasina arama yaptim.Karsima otomatik cevap sisteminden baska hic bir sey cikmadi.Oraya odedigim telefon paralarida cabasi isin.Cunku dakikalrca bekliyorsunuz operatore baglanabilmek icin.Fakat donup dolasip ayni mesaji duyuyorsunuz.Telefona ne cevap veren var.Nede baska bir sey.
Bu sebeplerden oturu siparisimi size geri gonderiyorum.Ayni zamanda kredi kartima kargo ucreti dahil butun odemenin en kisa zamanda iade edilmesini rica ediyorum.
Tesekkuler.
Omer K. Kocaoglu
Onlari bekleme sakin parami iade edecekler diye. Kredi karti bankanla konus ve odemeyi durdur. Mali alamadim geri gitti diye. Bir forum dolduracaksin o kadar.
Posted: Sat Sep 27, 2008 8:22 pm
by Omer K. KOCAOGLU
Siparis uzun gorusmeler sonunda gumrukten cikti bugun.
Sorun Galatasaray'dan degil ,kulubun Istanbul acentasina gonderdigi bilgiyi, onlarin ABD'deki merkeze ulastirmadigindan kaynaklandigi anlasildi.Turk isi iste....Soyleyecek hicbir sey yok o konuda....
Ayrica az evvel kulubede bir ozur e-maili gonderdim.
Sayin Yetkili
Bir kac gun once 22172 numarali siparisim hakkinda bir sikayet ve iade e-mail'i gondermistim.Bana gonderdiginiz e-mailden anladigim kadari ile sorun tamamen DHL'in Istanbul'daki acentasi ile ABD'deki merkez arasindaki iletisimsizlikten kaynaklaniyor.DHL ile yaptigim uzun gorusmelerden sonra iadeyi durdurup ,siparsin tarafima gonderileme prosesi baslatabildim.Bugun itibari ile siparisim gumrukten cikmis bana dogru yolda.Cok sukur.
Yalniz gelecekteki bu tip sorunlari onleyebilmek icin calistiginiz DHL acentasi ile bir kez daha gorusmenizi tavsiye ederim.Sizin onlara ilettiginiz bilgiyi,onlar ABD'deki merkeze iletmedikleri icin bu sorun dogdu.Bu benim ne ilk , ne de son siparisim olacak Galatasaray'imdan.Tekrar tekrar ayni problemleride yasamayi istememek bir "musteri" olarak en dogal hakkim.Bugune kadar binlerce dolar harcadim,harcamayada devam edecegim.Yeter ki bu tur insani sogutan engeller olmasin.Bu tur problemlerinde bir ilgilenme ile hallolacagina inaniyorum.
Ayni zamanda hatanin sizden kaynaklandigini dusunerek yazdigim e-mailden oturude sizden ozur dilemeyi bir borc bilirim.
Ramazan Bayram'iniz simdiden kutlu olsun.
Omer K. Kocaoglu