CL 3Q (ŞL 3. ön eleme): GS - S. BUCUREŞTI (2-2 Nonda(2))

Forum Galatasaray Spor Kulubu ve Turk sporu hakkinda ayrintili haberler, yorum ve analizler, ogretici arastirmalar ve diger onemli spor olaylari hakkinda bilgi akisini saglamak, yazilanlari saglikli bir yapi cercevesinde dunyadaki butun Galatasarayli arkadaslar ve diger sporseverler ile paylasmak amaciyla kurulmustur.

Moderator: Staff

Murat Gökcigdem
Staff Member

Post by Murat Gökcigdem »

Pictures from today's practice..

Ali Gursel

Post by Ali Gursel »

Leo Bacica wrote:Oh, yeah, sure, Steaua is the devil, the care-nothing-but-the result sons of bitches. Ok, now, you're getting towards the attitude I expected. :) And, let me guess... the Turks did not care about the result, they just wanted good football, right? Yeah, yeah, I'm sure about that.

Leo,

The Turks do not have a collective mind. Different Turks may and do think differently (if you want proof, ask te members of the forum how we feel about Hakan Sukur :lol: ). Maybe your expectations shape your perceptions/cognition a little more than they should.

There are different attitudes to these issues and as unbelievable as it may sound to you, some people do care about enjoying football.

Let me give you an example: you are on these pages for wishing that Arda does not play tomorrow. That is one attitude (and to me not much more different from wishing that the other team's plane crashes, not in humanitarian terms, of course, but in football terms). Another one is to hope for both teams to field their best players and for the better one to win.

I am not saying all these because I am holier than thou, or I am suggesting one is a preferable attitude, but I personally do not want to win games because the ref disallows a goal by the opposing team or they are missing their players. OK, I admit, in some instances I actually want those things to happen but against only one team in the whole world (and it is not Steaua). But against that team I want my team to be fully humiliated for 90 minutes, the ref disallows three legal goals and the other team hits the posts and the crossbar seven times and the score is miraculously at 0-0 and then in the 93rd minute I want us to score a goal after an awful shot gets deflected from a player, hits the post, then the goalie in the back of the head and then rolls gently in. Against anyone else, I want the better team to win.

The reason is not moral superiority or anything like that: it is pragmatic, if you win the other way, you end up being embarrassed sooner or later. If you do not believe me, find a tape of the 1988/89 final, which you may not remember because you were too young, you will know what I mean. :wink:

And once again, you will find here that people have different opinions on different issues. I liked Steaua in the late 80s, if Caucesku had a role in it, so be it and it is not even relevant, the product on the filed was nice. I do not think the tie was stolen from us, but I do think the tie would have been more competitive and enjoyable had the call gone our way.

I suspect there are games/calls like that in your Steaua memories where you felt an errant call went the other way and you were not happy about it, nothing strange about that really.

Ali
Mert Tokman

Post by Mert Tokman »

Murat Gokcigdem wrote:Pictures from today's practice..
Murat abi -

Bende bugun Skibbe'nin verdigi demeci seyrediyordum... Link: http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=42740

Hocamiz sacini kime kestirdiyse - berber usta kulak ustunu fazla kacirmis gibi geldi bana :D Hocaya yeni berber lazim...

Skibbe kale konusunda Aykut'a karar kilmis - saygi duymak lazim demek ki takima henuz alismamis Morgan'a gore Aykut'la cikmayi daha az riskli buldu...

Nasil bir taktik dizilisle cikacagini sir gibi sakliyor - insallah buyuk bir supriz yapmaya kalkismaz...
Ozan Ersoy

Post by Ozan Ersoy »

Mert Tokman wrote: Nasil bir taktik dizilisle cikacagini sir gibi sakliyor - insallah buyuk bir supriz yapmaya kalkismaz...
Bana da tam tersi gibi geldi. Kewell'la Umit'in oynayamayacagini, kalede Aykut'un oynayacagini ve Lincoln'un yarin oynayacagini aciklamis. Daha fazla pek bir sir kalmiyor.

Elimizde Nonda ve Yaser var. Bu ikisiyle cift forvet olarak cikmayacagina gore, tek forvet cift on libero oynayacagiz. Gecen seneki UEFA maclarina bakip kotumser olan arkadaslar hic bir UEFA karsilasmasinda orta sahada cift savunma oyuncusuyla oynamadigimizi unutmasinlar. Hep Linderoth ya da Topal tek, ilerde cift forvet falan oynadik. "Skibbe iyi taktisyen rakipleri iyi cozumluyor, rakibe gore takim cikarir" savinin dogrulugunu gorecegiz.

Tek bilinmeyen sag kanatta hangi ikilinin oynayacagi. Hasan-Sabri, Hasan-Baris, Baris - Sabri olabilir. "Meira'nin sakatligi var" diyorlar. O da sorun olursa Servet - Emre A. cikabilir keza Emre Gungor'un hazir olmasina olanak yok. Daha dogru durust topa bile vuramadi cocuk.

Stad dolu olacak, gencler yuklu bir primin kokusunu aldilar, olene kadar oynayacaklar. Rakibin iki tane kolombiya'lisi beni korkutmuyor.

Ozan Ersoy
Murat Gökcigdem
Staff Member

Bu basin toplantisinin goruntulerini ve ayrintili soylenenleri gormemistim, tesekkurler Mert.

Evet adamcagizin sac kesimine dikkat edince haklisin galiba acemi birisi kulaktan uzak calisayim demis galiba. Hayret, bence Turkiyede ki kuaforler ve berberler islerini buyuk bir huneri ve beceri ile yapiyorlar.

Ben bile Avsada bir yaz berbere gittigimde adamcagizin sandalyesinde 1,5 saat kalkamadigim olmustur.

Isin komik tarafi kafamda yanlizca iki tel sac kalmis olmama ragmen :P

Adama af ederseniz ama denize gitmek istiyorum saat 10'dan beri burdayim dememe ragmen "yok, sen buranin misarifisin, oglum bir cay daha getir...misafirimiz daha damat tirasi olucak" diye esir kaldigimi hatirliyorum.

Ama, ben 12 senelik evliyim...

Yooook, daha bitmedi...

Neyse...

Bu arada Ozan benim aklimdaki bazi soru isaretlerini aciklamis.

Bakalim Nonda Arda (one two punch) nasil isleyecek, ilerde nasil cogalicagiz?

Arda Nonda'ya yakin oynayacaksa, orta sahadan onlara kim servis yapacak?

Topal'a onde basabilirlerse vede defans blogundan top cikaramassak Ayhan'a mi guvenicegiz?

Servet Emre Asik ikilisi insallah birbirlerine yardimedip iyi kademe yaparlar.

0-0 kilitlenmis bir ilk yari sonrasi ikinci yari oyunu nasil acabilecegiz?

Ama en onemlisi Ozan'nin dedigi gibi "Skibbe iyi taktisyen rakipleri iyi cozumluyor, rakibe gore takim cikarir" savinin dogrulugunu gorecegiz."

Takimima guveniyorum ama insan bu sorularin hic olmassa bazilarinin hazirlik maclarinda cozulmesini isterdi ama olmadi.
Murat Gökcigdem
Staff Member

Rakibimizin ilk 11. galiba belli olmus:

Zapata
Golanski - Goian - Ghionea - Nesu
Lovin - Radoi - March - D. Moreno - Toja
Arthuro

(*) http://www.sport.ro/calificari/vezi-pri ... -aici.html
Cengiz Akgun

Post by Cengiz Akgun »

Murat Kara wrote:
Leo Bacica wrote: Oh, and about the UEFA Cup... really great performace!!! Would you have done it without Hagi? :P
Probably not! But Hagi could not do it w/o GS either :)

GS is usually very generous against the opponents at the beginning of the games. Use it or lose it! (But then somehow it is always the one which goes to the group stage)

Will be a good game and whatever the result, we'll probably meet at or after the 3rd round of the UEFA cup early next year.
Hagi was good but and helped GS. He was returning home as one of the "has been" from Spain as his tail between his legs until he joined GS. No one was touching him at that time. Most importanly, he was costing GS the UEFA cup on the final by being expelled after punching the Arsenal player. I will never forget and ever forgive that stupidity of his. The team captain Bulent who carried team with his incredible defending although his shoulder was banged and wrapped with. So, Hagi alone cannot be counted for the UEA cup at all. The team played almost all of the extra time without him as one man down. This was his UEFA cup legacy as far as I am concerned.
Last edited by Cengiz Akgun on Wed Aug 13, 2008 5:09 am, edited 1 time in total.
Cengiz Akgun

"Asrın, yeni bir umdesi var, hak kapanındır
Söz haykıranın, mantık ise şarlatanındır.
Geçmez ele bir paye kavuk sallamayınca
Kürsi-i liyakat pezevenk, puşt olanındır.”
N. Tevfik 1940.
Ozgur Huseyinoglu

Post by Ozgur Huseyinoglu »

SecVeSeyret (SvS), DigiturkWebTV, veya TiVideo'da ne bizim macin, ne de FB macinin reklami gorunmuyor. D-Smart'in bayagi sorunlu olan TVGuide sitesinden, normalden biraz degisik yollar bulup da baktigimda:
- Bizim mac D-Spor'da,
- FB maci da FutbolSmart'ta gorunuyor. Nitekim FutbolSmart promosyon sayfalarindaki bilgi de o yonde.

D-Spor'u veren SvS'cilerden onay almaya calistim ama, Amerika icin verdikleri telefon numarasi (1 888 875 55 52) ne musteri hizmetlerine bagladi, ne de iddia ettikleri gibi sesli mesaj birakilmasina izin verdi. (Daha once yayini Futbol-Smart'a kaydirdiklari olmustu sanki degil mi? Yine aynisini yapip FB macini vermeleri, veya UEFA'nin CL'in internet yayin haklari konusunda isi ciddi tutuyor olmasi yuzunden (gerci kendi verdikleri, grup maclari ve sonrasi icin bu herhalde daha cok), internetten veremiyor olma riskleri var cunku).

Setanta'ya da bir goz attim simdi, orda da gorunmuyor. Bizim bu bolgede bilimum maclari veren Summers Restaurant'ta da gorunmuyor.

Isyerinde kalmak zorunda olursam, P2P'ler isime yaramayacagi icin onlara bakmamistim ama, eger ki SvS yamuk yaparsa diye bakmis olayim dedim, myp2p.eu'ya baktim:
- Mac icin forum basliklari
- Bu da linklerin mac yaklastikca eklenecegi sayfa.
SopCast server'lari sorunluymus, TVAnts'ten verecekler gibi gorunuyor...

Justin.TV'ye de yarin bakariz artik...
Özgür
Serdar Beyazyurek

Post by Serdar Beyazyurek »

Insallah Justin.tv'ye kalmadan dogru durust bir yerden seyredebiliriz. Bazen secveseyret veya diger bir yeni adini unuttugum site son anda yayin reklam emailleri yolluyorlar. Bana birsey gelirse buraya yazarim. Ayrica bazen uefa.com'da sampiyonlar ligi maclarini yayinliyordu, ama on elemede de yayin varmi bilmiyorum.
Cengiz Akgun

Post by Cengiz Akgun »

Murat Gokcigdem wrote:Bu basin toplantisinin goruntulerini ve ayrintili soylenenleri gormemistim, tesekkurler Mert.
Bu Skibbe'nin basin toplantilari iyice komediye dondu. Basin toplantisini o degil tercuman yapiyor masallah. Boyle adamin agzindan telepati ile aldigi mesajlari veriyor adam. FB'ninkine gulerken bizdeki daha yaman cikti. Acaba Skibbe karindan mi konusuyor bile diye meraklandim.
Cengiz Akgun

"Asrın, yeni bir umdesi var, hak kapanındır
Söz haykıranın, mantık ise şarlatanındır.
Geçmez ele bir paye kavuk sallamayınca
Kürsi-i liyakat pezevenk, puşt olanındır.”
N. Tevfik 1940.
Ozgur A. Boztepe

Post by Ozgur A. Boztepe »

Serdar Beyazyurek wrote:Insallah Justin.tv'ye kalmadan dogru durust bir yerden seyredebiliriz. Bazen secveseyret veya diger bir yeni adini unuttugum site son anda yayin reklam emailleri yolluyorlar. Bana birsey gelirse buraya yazarim. Ayrica bazen uefa.com'da sampiyonlar ligi maclarini yayinliyordu, ama on elemede de yayin varmi bilmiyorum.
hayir on elemeleri vermiyor uefa.com. Setanta.com veya Espn.com'dada goremedim. Ayrica su anda secveseyret in d sport linkide calismiyor. Eminim bir yolunu buluruz. Ilk bulanda buraya yazar...
Murat Kara

Post by Murat Kara »

Leo Bacica wrote: Things are exactly how they should be, in the best of the possible worlds.
Leo, you are turning out to be an undercover philosopher. I am a philosopher too :) but at least not undercover.

Ozan briliantly identified you with Becali due to your approach to history (although clearly you are unaware of the connection.)

If there is no "what-ifs", that means, all past decisions were correct. If they were all correct, someone will have to explain why the planet has come to the edge of a man-made disaster, to say the least.

This is the same logic as "you are with us or against us". Black and white! This is the Bush doctrine and Becali would love it.

Just a tip: Cimbom is not good at respecting history!
Mehmet Gorgen
Staff Member

Post by Mehmet Gorgen »

STAT: Ali Sami Yen, SAAT: 21.15,
HAKEM: Laurent Duhamel (Fransa)
YAYIN: D-Smart (DSpor), Antenna 1(Rom)

SAKATLAR: Ümit, Serkan, Linderoth, Kewell, M.Güven, Uğur, Orkun, Aydın Galatasaray)
Mehmet Gurdal Cetin

Post by Mehmet Gurdal Cetin »

Dune kadar MEIRA diyordu abi, bugun Emre ASIK demis.Ilginc.

Ayhan'in ilk 11 de baslamamasi da bana gore ilginc.

Hayirlisi bakalim, adamim oynamiyor diye moralimi bozacak degilim.Tahmin ettigim kadari ile futbolcular cok hirsli bu mac icin.Mac saatinde adrenalin tavan yapacaktir.Hasan ile Ayhan'in (iki sinirlinin) beraber oynamamasi dogru karar olabilir.

Baris ortada oynayacaksa Topal'a yakin oynamali, daha dogrusu herkes ortaya yakin oynamali.

Ben bugun cok umitliyim, guzel bir mac izeleyecegimizi ve UEFA websitesine direk haber olarak girecegimizi dusunuyorum :D

Bir diger ilginc macta Steve McLAREN'in TWENTE'si ARSENAL ile oynuyor.Arsenal'in elenmesi ne surpriz olur.Ancak Twente yetenegi SINIRLI bir takim diye dusunuyorum.

Hersey gonlumuzce olsun
Kasalar para dolsun
TRUST GALATASARAY
MGC
Mehmet Gorgen
Staff Member

Post by Mehmet Gorgen »

Ozgur Huseyinoglu wrote:SecVeSeyret (SvS), DigiturkWebTV, veya TiVideo'da ne bizim macin, ne de FB macinin reklami gorunmuyor. D-Smart'in bayagi sorunlu olan TVGuide sitesinden, normalden biraz degisik yollar bulup da baktigimda:
- Bizim mac D-Spor'da,
- FB maci da FutbolSmart'ta gorunuyor. Nitekim FutbolSmart promosyon sayfalarindaki bilgi de o yonde.

D-Spor'u veren SvS'cilerden onay almaya calistim ama, Amerika icin verdikleri telefon numarasi (1 888 875 55 52) ne musteri hizmetlerine bagladi, ne de iddia ettikleri gibi sesli mesaj birakilmasina izin verdi. (Daha once yayini Futbol-Smart'a kaydirdiklari olmustu sanki degil mi? Yine aynisini yapip FB macini vermeleri, veya UEFA'nin CL'in internet yayin haklari konusunda isi ciddi tutuyor olmasi yuzunden (gerci kendi verdikleri, grup maclari ve sonrasi icin bu herhalde daha cok), internetten veremiyor olma riskleri var cunku).

Setanta'ya da bir goz attim simdi, orda da gorunmuyor. Bizim bu bolgede bilimum maclari veren Summers Restaurant'ta da gorunmuyor.

Isyerinde kalmak zorunda olursam, P2P'ler isime yaramayacagi icin onlara bakmamistim ama, eger ki SvS yamuk yaparsa diye bakmis olayim dedim, myp2p.eu'ya baktim:
- Mac icin forum basliklari
- Bu da linklerin mac yaklastikca eklenecegi sayfa.
SopCast server'lari sorunluymus, TVAnts'ten verecekler gibi gorunuyor...

Justin.TV'ye de yarin bakariz artik...

keşke internet hızım biraz fazla olsa, benim uydudaki romen kanalından bu forumdakilere maç yayını aktarabilsem iyi olurdu.Elin justin.tv'sine falan muhtaç kalmazdınız.

Acep böyle birşey için ne gerekirdi.Bilen varsa bir paylaşıverse.